Το περιεχόμενο να αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους για καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.…
Κάθε επιχείρηση που ενδιαφέρεται να πετύχει στον κόσμο του Internet, δίνει πολύ μεγάλη σημασία στη δημιουργία και τη συντήρηση ενός καλού blog στην ιστοσελίδα της.
Τί εννοούμε λέγοντας «καλό blog»;
Λέγοντας «καλό blog» εννοούμε τρία πράγματα:
- Μια σελίδα στο site σας που περιέχει άρθρα συναφούς αντικειμένου με την ιστοσελίδα μας. Αν για παράδειγμα πουλάτε παπούτσια, άρθρα για την ιστορία του παπουτσιού, για τις τάσεις της μόδας, για τη σωστή επιλογή παπουτσιού για κάθε περίσταση, έχουν θέση και λόγο ύπαρξης στο blog σας.
- Μια σελίδα με αρκετό όγκο περιεχομένου. Να περιέχει δηλαδή αρκετό κείμενο με όμορφες και σχετικές με το θέμα εικόνες και μια ευρεία γκάμα θεματολογίας, σχετικής με το αντικείμενο της ιστοσελίδας.
- Μια σελίδα με φρέσκο περιεχόμενο. Το περιεχόμενο πρέπει να ανανεώνεται συχνά και σε τακτική βάση.
Γιατί πρέπει να διαθέτετε ένα «καλό blog»;
Πρωταρχικός σκοπός της δημιουργίας μια ιστοσελίδας είναι η ολοένα και μεγαλύτερη επισκεψιμότητά της.
Για να προσελκύσετε λοιπόν επισκέπτες που θα αποτελέσουν και τους δυνητικούς σας πελάτες, πρέπει αρχικά να τους προσελκύσετε και στη συνέχεια να τους πείσετε για την αυθεντία και την εγκυρότητά σας.
Ένα καλό blog λειτουργεί προς όφελός σας και προς τις δύο αυτές κατευθύνσεις.
Με ποιο τρόπο ένα καλό blog προσελκύει επισκέπτες;
Είναι γνωστό πως η κινητήρια δύναμη του Internet είναι οι μηχανές αναζήτησης. Για να γίνετε όμως «αρεστοί» σε αυτές προκειμένου να σας φέρνουν ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει να διαθέτετε και ενδιαφέρον περιεχόμενο που να ανανεώνεται τακτικά.
Το καλό περιεχόμενο προσελκύει επισκέπτες μέσω των μηχανών αναζήτησης οι οποίοι μπορεί να προβούν σε κοινοποιήσεις και να φέρουν και άλλους επισκέπτες κ.ο.κ. Οι μηχανές αναζήτησης βλέποντας το ενδιαφέρον του κοινού προς την ιστοσελίδα σας την προωθεί ακόμα πιο ψηλά.
Το ποιοτικό περιεχόμενο στο blog σας, εκτός από αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας, θα αυξήσει και το κύρος σας. Σε μια ιστοσελίδα ενός δικηγόρου για παράδειγμα, όπου υπάρχει και ένα blog που δίνονται νομικές συμβουλές ή παρατίθενται ερμηνείες νόμων, πέρα από την επισκεψιμότητα, αυξάνεται και ο δείκτης εμπιστοσύνης του κοινού στην αυθεντία του δικηγόρου. Αυτό φυσικά δυνητικά οδηγεί σε καλύτερες πωλήσεις (νομικών υπηρεσιών στη συγκεκριμένη περίπτωση).
Ανακεφαλαιώνοντας, δημιουργώντας μια ιστοσελίδα, θεωρείστε ως απόλυτα απαραίτητη την προσθήκη ενός blog. Θα εκτοξεύσει την επισκεψιμότητά της , θα την φέρει ψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και επιπλέον θα εμπνεύσει εμπιστοσύνη στους επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες σας για την επιχείρησή σας.